Kysyimme asiakkailtamme ja sidosryhmiltämme, miten he kokevat palvelumme. Halusimme tietää, miten olemme asiakkaidemme mielestä suoriutuneet – missä on onnistuttu ja mitä meidän pitäisi parantaa.

Lähetimme kaksi hieman eri painopisteisiin keskittyvää Net Promoter Score -kyselytutkimusta asiakkaillemme. Kyselyt keskittyivät joko yritysneuvontaan tai hanketyöskentelyyn. Kyselyn vastausaktiivisuus oli erittäin hyvää ja saimme erinomaista palautetta, jonka mukaan toimintamme kehittäminen jatkuu. Kiitos!

Posintran yritysneuvonnan NPS-luku on tällä hetkellä +80 ja hanketyöskentelyn NPS +85.

Arvoimme kaikkien kyselyyn vastanneiden kesken lahjakortin ravintola Bistro Gustafiin. Voittajille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti. Onnittelut!

Online ajanvaraus

Varaa aika yritysneuvontaan.

Online tidsreservering

Boka tid till företagsrådgivningen.

Online reservation

Book appointment for business consultation.