Kysyimme asiakkailtamme ja sidosryhmiltämme, miten he kokevat palvelumme. Halusimme tietää, miten olemme asiakkaidemme mielestä suoriutuneet – missä on onnistuttu ja mitä meidän pitäisi parantaa.

Lähetimme kaksi hieman eri painopisteisiin keskittyvää Net Promoter Score -kyselytutkimusta asiakkaillemme. Kyselyt keskittyivät joko yritysneuvontaan tai hanketyöskentelyyn. Kyselyn vastausaktiivisuus oli erittäin hyvää ja saimme erinomaista palautetta, jonka mukaan toimintamme kehittäminen jatkuu. Kiitos!

Posintran yritysneuvonnan NPS-luku on tällä hetkellä +80 ja hanketyöskentelyn NPS +85.

Arvoimme kaikkien kyselyyn vastanneiden kesken lahjakortin ravintola Bistro Gustafiin. Voittajille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti. Onnittelut!