Vuoden 2019 lopussa tehdyn laajan kyselytutkimuksen perusteella Posintran suositteluluku on jälleen erinomainen. Palautetta kysyttiin asiakkailta ja sidosryhmiltä.
Halusimme tietää, miten olemme asiakkaidemme mielestä suoriutuneet – missä on onnistuttu ja mitä meidän pitäisi parantaa.
Lähetimme kaksi hieman eri painopisteisiin keskittyvää Net Promoter Score -kyselytutkimusta asiakkaillemme. Kyselyt keskittyivät joko yritysneuvontaan tai hanketyöskentelyyn. Kyselyn vastausaktiivisuus oli hyvää ja saimme erinomaista palautetta, jonka mukaan toimintamme kehittäminen jatkuu. Kiitos kaikille palautteesta!
Posintran yritysneuvonnan NPS-luku on tällä hetkellä +75 ja hanketyöskentelyn NPS +72.
Kaikkien vastanneiden kesken arvottiin lahjakortti Haikon Kartanoon. Voittajalle on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti. Onnittelut!